Dit forum

Plaats reactie
ds23man
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 2029
Lid geworden op: zo 09 nov, 2014 11:30 am

Dit forum

Bericht door ds23man »

Dit is iets wat ik even wil luchten:

Waar is de synergie op dit forum gebleven?
De Sapman
Hans
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1581
Lid geworden op: do 19 jun, 2014 14:25 pm
Locatie: Ach(t)

Re: Dit forum

Bericht door Hans »

ds23man schreef:Dit is iets wat ik even wil luchten:

Waar is de synergie op dit forum gebleven?
Die was zaterdag een beetje in Den Bosch. Was en goede gelegenheid om wat bij te praten, helaas waren er wat weinig actieve mfblabbers.
Groeten,
Hans
Gebruikersavatar
Sandrowski
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1119
Lid geworden op: ma 27 apr, 2015 13:03 pm
Locatie: 't Darp

Re: Dit forum

Bericht door Sandrowski »

Het is ook maar net wat je nog verwacht. Het grootste probleem - de opnemer - is op wat details na goeddeels opgelost. Dan is er nog de kwestie 'tijd'. Ik heb de laatste paar maanden andere zaken te doen gehad waardoor het MFB gebeuren wat op de achtergrond is geraakt en ik heb het idee dat dit niet alleen voor mij geld. Voor mijzelf geld dan nog dat mijn eisen/wensen nogal afwijken van de rest (8"+\XXL woofers vs. 6.5 inchers bijvoorbeeld). Maarrr... Winter is coming en binnenkort heb ik weer wat tijd om eens ouderwetsch te gaan meten.

Ik zie de synergie overigens wel: Salvador ontwerpt een bakje voor de opnemer van Hans, Jijzelf bent samen met Rob een oplossing aan 't maken voor de Hypex modules, Rene en David hebben tooling ontworpen voor de gyrator-feedback lus, synergie zat lijkt me... :thumbup:
Groet,
Sander
Gebruikersavatar
motoindo
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 982
Lid geworden op: zo 27 sep, 2015 11:21 am
Contacteer:

Re: Dit forum

Bericht door motoindo »

ds23man schreef:Dit is iets wat ik even wil luchten:
Wat is je probleem ?
You get what you give .....
Hans schreef:Was een goede gelegenheid om wat bij te praten, helaas waren er wat weinig actieve mfblabbers.
De feedback - no pun intended - die ik lees op freaks is hoofdzakelijk circus gerelateerd, echte responses op nieuwe ontwikkelingen heb ik nog niet voorbij zien komen ...
Chris Camphuisen
mfb does to the ear what a pretty face does to the eye
ds23man
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 2029
Lid geworden op: zo 09 nov, 2014 11:30 am

Re: Dit forum

Bericht door ds23man »

motoindo schreef:
ds23man schreef:Dit is iets wat ik even wil luchten:
Wat is je probleem ?
You get what you give .....
Moet jij zeggen Chris, je post zelf hier niets meer over je eigen projecten, wel op ZBA....

Wat me gewoon opvalt dat er bijna niet meer gereageerd wordt op postings van anderen ( zelf ook een beetje debet aan) en David heeft bijvoorbeeld al een maand niets meer gezegd. Kort door de bocht: het kakt hier gewoon in.
De Sapman
Hans
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1581
Lid geworden op: do 19 jun, 2014 14:25 pm
Locatie: Ach(t)

Re: Dit forum

Bericht door Hans »

ds23man schreef:....Kort door de bocht: het kakt hier gewoon in.
Voor mij is het niet zo vreemd dat het een poosje wat rustiger is na een vrij lange periode met veel activiteiten. Zoiets is vaak een golfbeweging.
Groeten,
Hans
Gebruikersavatar
Sandrowski
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1119
Lid geworden op: ma 27 apr, 2015 13:03 pm
Locatie: 't Darp

Re: Dit forum

Bericht door Sandrowski »

Dat, en het aantal actieve leden is niet zo groot, dus als die het druk met andere zaken hebben wordt het al snel rustiger. Maar niet getreurd, binnenkort zie ik weer wat kans om wat te meten en eens te starten met het aan de tand voelen van de gyrator oplossing van Rene. En daar ga ik wel wat hulp bij kunnen gebruiken denk ik zo. Niet dit weekend alleen... dan hobbel ik rond op de iEar audio show :ugeek:
Groet,
Sander
Gebruikersavatar
David
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 2401
Lid geworden op: do 19 jun, 2014 14:01 pm
Locatie: Utrecht

Re: Dit forum

Bericht door David »

ds23man schreef: Wat me gewoon opvalt dat er bijna niet meer gereageerd wordt .......... en David heeft bijvoorbeeld al een maand niets meer gezegd.
Dan moet je toch wat beter opletten :)

Heb René op gang geholpen met het hoofdstukje DSP's en USBi en daar is ook (ook door mij) over gepost.

In het 3D geprint sensorbox hoekje heb ik ook recent gepost.
Yeah party on with MFB DSP!
Plaats reactie