DR database vernield

Plaats reactie
movieman
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 07 aug, 2014 20:07 pm

DR database vernield

Bericht door movieman »

Ik wilde dit ff met jullie delen...

DR LOUDNESS

Zieke wereld waarin we leven. :cry:
Gebruikersavatar
Sandrowski
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1119
Lid geworden op: ma 27 apr, 2015 13:03 pm
Locatie: 't Darp

Re: DR database vernield

Bericht door Sandrowski »

Als 't iemand uit de 'recording industry' was ten minste en niet zomaar een digitale vandaal die het wel leuk vond dat-ie zoveel rechten had...

Ik kende die site trouwens niet, is wel interessant!
Groet,
Sander
movieman
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 07 aug, 2014 20:07 pm

Re: DR database vernield

Bericht door movieman »

Ik dacht (ook) aan het eerste. Ze hebben de cd zelf kapot gemaakt en nu krijgen anderen de schuld... Je weet wat ik bedoel...

Toevallig ff de nieuwe van Céline Dion - "Courage" geluisterd. Akoestisch en audiotechnisch een ramp. Het ligt echt niet aan Dr. Loudness of aan die paar mensen die downloaden dat de cd-verkoop hard achteruit gaat.

Bij mij op het bureau staat thans een Marantz DV7001, dit is een sa-cd/dvd-speler, een juweeltje, moet een nieuwe laser in... Tja, die is bagger, de rest is top allemaal. De nieuwe heb ik in huis, op Ebay vind je dat spul nog, ook voor andere merken, Denon en zo...
Gebruikersavatar
Sandrowski
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1119
Lid geworden op: ma 27 apr, 2015 13:03 pm
Locatie: 't Darp

Re: DR database vernield

Bericht door Sandrowski »

movieman schreef:Akoestisch en audiotechnisch een ramp
Dat is 't probleem tegenwoordig (vroeger ook al, maar minder heb ik het idee). Je zou toch verwachten dat opnametechnici eer uit hun werk proberen te halen. Ook als artiest lijkt me toch dat je zoveel mogelijk aanstuurt op een goed klinkende opname. Lijkt me dat je daar zelf ook belang bij hebt.

Zullen wel rare gedachten van mij zijn... :?
Groet,
Sander
Gebruikersavatar
motoindo
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 982
Lid geworden op: zo 27 sep, 2015 11:21 am
Contacteer:

Re: DR database vernield

Bericht door motoindo »

Toen ik dit nummer voor het eerst hoorde dacht ik in eerste instantie dat er iets stuk was. Maar nee, tis tegenwoordig blijkbaar hip de boel expres diep in het rood op te nemen.

Ga best wel ver in mijn acceptatie van moderne muziek stromingen maar hier kan ik helemaal niets mee.

https://youtu.be/LZyybvVx-js
Chris Camphuisen
mfb does to the ear what a pretty face does to the eye
Gebruikersavatar
Rene_N
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1683
Lid geworden op: di 11 nov, 2014 10:01 am
Locatie: Breukelen

Re: DR database vernield

Bericht door Rene_N »

Op zich wel grappig gedaan dat nummer, versterkt het dramatische effect. Lijkt mij zeer bewust gedaan, zit zelfs een stereo effect in. Je moet toch wat om op te vallen ;) .

Groet,

Rene
Plaats reactie