Amen!Rene_N schreef:Next problem is lekker gaan bouwen
Groet,
Sander
Amen!Rene_N schreef:Next problem is lekker gaan bouwen
MfbLabs is een discussie omgeving voor een groepje, nauwelijks georganiseerde en niet commercieel werkende, ontwikkelaars die werken aan mfb luidspreker boxen en aanverwante onderwerpen. Dus alles mag.RMSAcoustics schreef:Of is nou iedereen een hobby kwijt?
Lijkt me een heel goede oplossing voor de C&G gebruikers, kun je best een mooi verhaal bij maken.motoindo schreef:... tralala het binnenwerk van dePaddoBoxStarPaddo
Roerbakken Gerhard, hoe vaak moet ik je het nou nog uitleggen dat je paddo's moet roerbakkends23man schreef:Rookt dat een beetje?
Ik heb een zwak voor inventieve oplossingen zoals René zijn piezo knipsels, echt stoer om te zien hoe goed die dingen het doen zo zonder basestrain en gevoeligheid voor lokale rukwinden. Dat plus 10M ipv 500 en de prettige verkrijgbaarheid, daar zit wel een verhaaltje in denk ik jaHans schreef:kun je best een mooi verhaal bij maken.![]()
Tis vooral een probeersel om iets te kunnen doen met de 8066 en 7066 die hier nog in de opslag liggen, inderdaad geen uitblinkers in genoemde factoren maar wel leuk om mee te experimenteren, beetje houtlijm doet wonderen als konus versteviging. Heb er in 2015 ooit een stel op deze manier gemaakt met drummertjes en die klonken naar meer. Wil er iets van maken voor feestjes, 4 stuks 8066W4 met een 7063M4S ertussen als mid en een 0160 voor een van de top woofertjes.