MfbLabs is een discussie omgeving voor een groep, nauwelijks georganiseerde en niet commercieel werkende, ontwikkelaars die werken aan mfb luidspreker boxen en aanverwante onderwerpen.
David schreef:Van mij mag de onzin wel van t silk af....
De oorsprong van Pallas is voor mij een raadsel maar verder moet een PCB herkenbaar zijn.
Of wacht effe. Als zoon van een vader met een DS en ID19 had ik het moeten weten...
Het was onze trouwauto 42 jaar geleden,
Rob
David schreef:Van mij mag de onzin wel van t silk af....
De oorsprong van Pallas is voor mij een raadsel maar verder moet een PCB herkenbaar zijn.
Of wacht effe. Als zoon van een vader met een DS en ID19 had ik het moeten weten...
Het was onze trouwauto 42 jaar geleden,
Rob
Ik heb een Citroen DS 2300cc ( 23) Injection Electronique Pallas.
Pallas slaat bij Citroen op de meest luxueuze uitvoering
ds23man schreef:
Ik heb een Citroen DS 2300cc ( 23) Injection Electronique Pallas.
Pallas slaat bij Citroen op de meest luxueuze uitvoering
Fraai!
Dat wist ik natuurlijk wel uit het verre verleden en toen ik de originele posting had geschreven ging een belletje rinkelen.
Zo van Pallas???, da's Pallas Athene of een Citroen DS en toen viel het kwartje waar jouw forumnaam vandaan komt.
Daarom de posting aangepast....
Rob
Nou weet ik wel dat een DS over de weg zweeft, maar deze neemt het zweven wel erg letterlijk!
Ik vind, hoe mooi zo'n auto ook is, die naam niet op een printje horen. Als jij je forumnaam er op zet snap ik dat nog maar je kunt te ver gaan (puur een mening, meer niet)