MFBFreaks meeting 9 juni => 10 november

Diverse niet-mfb onderwerpen
Plaats reactie
RobbinM
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: za 26 jul, 2014 15:24 pm

Re: MFBFreaks meeting 9 juni => 10 november

Bericht door RobbinM »

Lijkt me een goed voorstel Hans.
Huidige setup:
Sub: 12x Peerless XXLS P835037 (0-80Hz)
SB-Acoustics Satori WO24P-4 (80-200Hz)
SB-Acoustics Satori MW16P-4 (200-1780Hz)
SB-Acoustics Satori TW29RNB (1780Hz-20kHz)
ds23man
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 2029
Lid geworden op: zo 09 nov, 2014 11:30 am

Re: MFBFreaks meeting 9 juni => 10 november

Bericht door ds23man »

Snood plan!
De Sapman
Piet
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 86
Lid geworden op: do 31 jul, 2014 09:06 am

Re: MFBFreaks meeting 9 juni => 10 november

Bericht door Piet »

Dag Hans,

Natuurlijk krijg je ruimte waarbij ik zelf denk aan de grote zaal. En verder zijn er boven nog 2 kleinere zaaltjes, waar bijvoorbeeld voor een kleiner gezelschap een demo kan worden gegeven of bepaalde metingen kunnen worden gedaan in een stille omgeving. Bevestig even of je de grote zaal wil hebben. Zo ja dan is dat bij deze geregeld. Groeten Piet.
,
Hans
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1581
Lid geworden op: do 19 jun, 2014 14:25 pm
Locatie: Ach(t)

Re: MFBFreaks meeting 9 juni => 10 november

Bericht door Hans »

Piet schreef:Natuurlijk krijg je ruimte waarbij ik zelf denk aan de grote zaal. En verder zijn er boven nog 2 kleinere zaaltjes, waar bijvoorbeeld voor een kleiner gezelschap een demo kan worden gegeven of bepaalde metingen kunnen worden gedaan in een stille omgeving. Bevestig even of je de grote zaal wil hebben. Zo ja dan is dat bij deze geregeld.
Hoeveel en welke ruimte er nodig is voor MfbLabs activiteiten hangt een beetje af van de plannen die er binnen het MfbLabs forum gaan ontstaan.
Een soortgelijke vraag had ik al per PB aan Remi gesteld, uit zijn reactie kreeg ik de indruk dat er veel mogelijk zou zijn.
Groeten,
Hans
Piet
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 86
Lid geworden op: do 31 jul, 2014 09:06 am

Re: MFBFreaks meeting 9 juni => 10 november

Bericht door Piet »

Dag Hans,

Ik had jouw mail aan Remi nog niet gezien maar wel jouw mail op diversen. En die heb ik beantwoord. In middels heb ik begrepen dat jij inderdaad graag in de grote zaal wil zittten en als er ruimte genoeg over blijft kunnen wij die gebruiken voor andere kleine activiteiten. Het is dus bij deze geregeld. Groeten Piet.
Hans
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1581
Lid geworden op: do 19 jun, 2014 14:25 pm
Locatie: Ach(t)

Re: MFBFreaks meeting 9 juni => 10 november

Bericht door Hans »

Piet schreef:In middels heb ik begrepen dat jij inderdaad graag in de grote zaal wil zittten
Het lijkt er voor mij op dat het aantal misverstanden onnodig begint toe te nemen. Waarschijnlijk ben ik een beetje te onduidelijk geweest onder het motto dat we voor een bijeenkomst in november alle details nu nog niet hoeven te regelen.

Het maakt mij niet uit welke ruimte we kunnen gebruiken voor MfbLabs activiteiten. Wat ik veel belangrijker vind is dat duidelijk is wat labs activiteiten en wat freaks activiteiten zijn. Daarom heb ik een sterke voorkeur om geen freaks en labs activiteiten in één ruimte te hebben.
Piet schreef:Het is dus bij deze geregeld.
:( :silent:
Groeten,
Hans
ds23man
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 2029
Lid geworden op: zo 09 nov, 2014 11:30 am

Re: MFBFreaks meeting 9 juni => 10 november

Bericht door ds23man »

Hier begint een kleine MFBlabs samenscholing te ontstaan:

http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic ... 26&t=26374

Chris
Ikzelf
Rene
Hans
Jeroen D

:lol:

Edit: Jeroen vergeten.
De Sapman
Gebruikersavatar
motoindo
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 982
Lid geworden op: zo 27 sep, 2015 11:21 am
Contacteer:

Re: MFBFreaks meeting 9 juni => 10 november

Bericht door motoindo »

Hans schreef: :( :silent:
+1
ds23man schreef:Hier begint een kleine MFBlabs samenscholing te ontstaan
Yup, MFB is daar in bekendheid behoorlijk gegroeid sinds 2014 en dat is precies wat mij voor ogen stond toentertijd. Volgende uitdaging is een standje op de Xfi 22/23 september want ook daar lopen vermoed ik een hoop lui rond die nog onbekend zijn met mfb.
Chris Camphuisen
mfb does to the ear what a pretty face does to the eye
Hans
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1581
Lid geworden op: do 19 jun, 2014 14:25 pm
Locatie: Ach(t)

Re: MFBFreaks meeting 9 juni => 10 november

Bericht door Hans »

ds23man schreef:...
Edit: Jeroen vergeten.
Dat kon ook niet eerder, die is pas vanaf vanmorgen MfbLabs forum lid ;)

Jeroen, welkom!
Groeten,
Hans
RobbinM
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: za 26 jul, 2014 15:24 pm

Re: MFBFreaks meeting 9 juni => 10 november

Bericht door RobbinM »

Als ik tijd heb kom ik ook wel even buurten daar bij ZBA.

X-fi? Nog niet geweest.
Las elders op het forum dat er ook aanhangers van het blauwzekeringgeloof zijn.
Blauwe zekeringen? Komt er ook blauwe rook uit als ik ze doorfik dan, anders is er ook maar niks aan...
Vraag me af of ik dat soort opmerkingen voor me kan houden als ik zilverkabels zie in een lichtgrookt teakhouten kistje met groenfluwelen binnenbekleding. Geduwd koper (niet getrokken!!!) zuurstofloos geoxideerd en gesmeed door elven bij maanlicht. Stekkerdozen met netfilters van versnipperde bamboehouten pamfluiten, speakerkabelomhooghoudertjes met magnetische meedraaifunctie, stralingsabsorbtieplaten voor op CD's, platen en je digitale fotolijstje. Kurken onderzetters met een pipi-langkousmotiefje. Fluitketels zonder fluit. Luchtgelagerde volumeknoppen. Metersdik drijfzandtapijt. Eierdozen tegen de muur om kippengeluid te dempen. Flessen vol positieve electronen. Speakers op spikes op IKEA theeschoteltjes op rubber matjes op een houten grindtegel.
Blauwe zekeringen, zo raar is dat toch niet?

Misschien een goede gelegenheid om mijn eigen ontwerp banaanstekkers aan de man te brengen:
http://3.bp.blogspot.com/-MCqfuaJz-jI/T ... G_8595.jpg
Huidige setup:
Sub: 12x Peerless XXLS P835037 (0-80Hz)
SB-Acoustics Satori WO24P-4 (80-200Hz)
SB-Acoustics Satori MW16P-4 (200-1780Hz)
SB-Acoustics Satori TW29RNB (1780Hz-20kHz)
Plaats reactie