Webwinkels

Diverse niet-mfb onderwerpen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Steven
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 24 mei, 2020 09:43 am
Locatie: Nuenen

Re: Webwinkels

Bericht door Steven »

Het kan nog steeds een restpost zijn, maar de leverancier (misschien Rautronic zelf) heeft er dan nog meer van liggen en Pollin heeft niet de hele restvoorraad ingekocht. Ik kan me zoiets voorstellen.
Maar aan de andere kant zou je dan niet een automatische antwoord verwachten over nalevering. Want dat had je dan eerst bij je leverancier moeten checken. Kortom, ik weet het niet.

Jij gaat 2500 m inslaan? Moedig.

Steven
The analog art shows no sign of yielding to the dodo's fate. Whereas digital precision is forever bounded by bits, there is no limit excepting universal hiss to the ultimate accuracy and functional variety of simple analog circuits. Barry Gilbert, 1973
Gebruikersavatar
motoindo
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 982
Lid geworden op: zo 27 sep, 2015 11:21 am
Contacteer:

Re: Webwinkels

Bericht door motoindo »

Steven schreef: di 20 okt, 2020 16:34 pmJij gaat 2500 m inslaan? Moedig.

8-) nee, is een trucje om te zien hoeveel er nog van iets is.
Chris Camphuisen
mfb does to the ear what a pretty face does to the eye
Gebruikersavatar
RMSAcoustics
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1297
Lid geworden op: za 15 jul, 2017 16:11 pm
Locatie: Hapert, NL
Contacteer:

Re: Webwinkels

Bericht door RMSAcoustics »

Grappig,
Die truc werkt,
Je kan heel veel invullen maar boven een bepaalde waarde ka het niet hoger.
Ze hebben dus meer dan 3000 van die sensoren in voorraad.
Chris! Actie! (Ik heb nog genoeg van de andere....)
Wel jammer eigenlijk...
Gebruikersavatar
Steven
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 24 mei, 2020 09:43 am
Locatie: Nuenen

Re: Webwinkels

Bericht door Steven »

motoindo schreef: di 20 okt, 2020 17:41 pm 8-) nee, is een trucje om te zien hoeveel er nog van iets is.
Daar was ik al bang voor. Maar ik hoopte stiekem voor je dat de verkoop van Little/One's als een speer ging. :)

Steven
The analog art shows no sign of yielding to the dodo's fate. Whereas digital precision is forever bounded by bits, there is no limit excepting universal hiss to the ultimate accuracy and functional variety of simple analog circuits. Barry Gilbert, 1973
Gebruikersavatar
David
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 2401
Lid geworden op: do 19 jun, 2014 14:01 pm
Locatie: Utrecht

Re: Webwinkels

Bericht door David »

Inmiddels heb ik ook een leuke hoeveelheid Murata's op de plank, en 10m van dat snoer.

Dank voor de tips!!
Yeah party on with MFB DSP!
Gebruikersavatar
motoindo
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 982
Lid geworden op: zo 27 sep, 2015 11:21 am
Contacteer:

Re: Webwinkels

Bericht door motoindo »

Steven schreef: di 20 okt, 2020 20:41 pmMaar ik hoopte stiekem voor je dat de verkoop van Little/One's als een speer ging. :)
Zo nu en dan verkoop ik een setje maar het probleem is dat wanneer men komt luisteren ze ook altijd even de grown/up willen horen en dan toch eigenlijk die willen hebben. Had deze voor de kerst klaar voor verkoop willen hebben maar door elders beschreven omstandigheden gaat dat nog wel even langer duren.
RMSAcoustics schreef: di 20 okt, 2020 18:29 pm Chris! Actie! (Ik heb nog genoeg van de andere....)
Wel jammer eigenlijk...
Heb twee rolletjes ingeslagen, voorlopig genoeg dus. Is wel een geruststelling dat we door kunnen op de ingeslagen weg en niet direkt op zoek hoeven naar alternatieven. Mijn voorraadje ClingOn printjes gaat snel, tijd voor een nieuw ontwerp waarbij Steven zijn chargeamp tot de verbeelding spreekt. Verder tussen alle perikelen door aan het kijken naar dat 4 inch purifi woofertje voor in mijn Little/One Mk II - kan het kastje nog weer iets kleiner, van 17x17x24 naar 13x13x20. Wel duah, dat dan weer wel maar ben erg benieuwd naar hoe die het doet in een 1 liter kastje....
Chris Camphuisen
mfb does to the ear what a pretty face does to the eye
Gebruikersavatar
Salvador
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 937
Lid geworden op: vr 26 jun, 2015 20:35 pm
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Webwinkels

Bericht door Salvador »

Twee weken terug gevonden. Een Poolse fabrikant van custom ringkerntransformatoren.

Toroidy Transformatory Lachowski

De prijzen zijn voor zover ik kan zien ook zeer schappelijk :)

Over twee weken bestel ik hier twee transformatoren voor een ''tussendoor'' projectje (voorversterker dual mono opgebouwd, versterkergedeelte op basis van de AH280. (3x of 4x aux in..) Bij interesse kan ik wel een topic openen).
De beste luidspreker, is de luidspreker die voor jou het beste klinkt.
Hans
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1581
Lid geworden op: do 19 jun, 2014 14:25 pm
Locatie: Ach(t)

Re: Webwinkels

Bericht door Hans »

Salvador schreef: za 17 apr, 2021 17:36 pm Twee weken terug gevonden. Een Poolse fabrikant van custom ringkerntransformatoren.

https://sklep.toroidy.pl/]Toroidy Transformatory Lachowski
Bij het openen van deze website kreeg ik dit:

Website blocked due to trojan
Website blocked: sklep.toroidy.pl

Malwarebytes Browser Guard blocked this website because it may contain malware activity.
We strongly recommend you do not continue.


Heel misschien best wel mooie trafo's....
Heb niet verder gekeken.
Groeten,
Hans
Hans
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 1581
Lid geworden op: do 19 jun, 2014 14:25 pm
Locatie: Ach(t)

Re: Webwinkels

Bericht door Hans »

Salvador schreef: za 17 apr, 2021 17:36 pm Over twee weken bestel ik hier twee transformatoren voor een ''tussendoor'' projectje (voorversterker dual mono opgebouwd, versterkergedeelte op basis van de AH280. (3x of 4x aux in..) Bij interesse kan ik wel een topic openen).
Gewoon openen dat topic, is altijd interessant om te zien waar iemand mee bezig is.
Groeten,
Hans
Gebruikersavatar
Salvador
MfbLabs Gebruiker
Berichten: 937
Lid geworden op: vr 26 jun, 2015 20:35 pm
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Webwinkels

Bericht door Salvador »

Hans schreef: za 17 apr, 2021 19:57 pm Bij het openen van deze website kreeg ik dit:

Website blocked due to trojan
Website blocked: sklep.toroidy.pl

Malwarebytes Browser Guard blocked this website because it may contain malware activity.
We strongly recommend you do not continue.


Heel misschien best wel mooie trafo's....
Heb niet verder gekeken.
Hmmm, dat krijg ik niet. En het is ook een beveiligde verbinding (https). Misschien ligt het aan de browser? Ik gebruik Google Chrome.
De beste luidspreker, is de luidspreker die voor jou het beste klinkt.
Plaats reactie