MfbLabs is een discussie omgeving voor een groep, nauwelijks georganiseerde en niet commercieel werkende, ontwikkelaars die werken aan mfb luidspreker boxen en aanverwante onderwerpen.
In het kader “waar zijn wij mee bezig” meld ik graag waar ik mee bezig ben. Niet direct MFB gerelateerd maar wel gerelateerd aan muziek en dan met name aan muziek van kwaliteit. Ik heb een 24/7 internetradiostream draaien. De muziek is een mix van pop, rock, disco, indie en truttigheid van de afgelopen 60 jaar. In de ochtend middle of the road. Naar de middag iets alternatiever en in de avond voor sommigen misschien wat ontoegankelijk. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Alle bronbestanden zijn lossless, de stream draait op 256 kbps en klinkt volgens de “kenners” erg goed. Dit komt omdat er nauwelijks processing plaatsvindt. Dat levert een ruime dynamiek op die je op de “radio” niet verwacht. Soms lijkt het even stil en dat was dan ook zo bedoeld door de uitvoerende. Op m’n website onverantwoord.com vind je een luisterknop en aanvullende info zoals een toelichting op de naam “Onverantwoord”. Je kunt ook direct naar de stream via stream.onverantwoord.com. Ik ben benieuwd naar jullie oordeel!
Check mijn stream op onverantwoord.com of luister direct op stream.onverantwoord.com.