ADAU1777 piggyback
-
ds23man
- MfbLabs Gebruiker
-
ds23man
- MfbLabs Gebruiker
Re: ADAU1777 piggyback
Voorraad van Rob ligt nu hier, 4 printjes voor hem bakken en de rest is voor mij. 
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De Sapman
- Sandrowski
- MfbLabs Gebruiker
Ik moet toegeven dat ik niet had gedacht dat dit zou lukken met 'thuisbakapparatuur'! Mooi resultaat!
Groet,
Sander
Sander
-
ds23man
- MfbLabs Gebruiker
Dank je Sander. Het is gewoon een kwestie van pielen klooien en uitproberen. En vooral geen haast willen hebben. 
De Sapman
-
ds23man
- MfbLabs Gebruiker
Nummer 2 ook up and running!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De Sapman
- David
- MfbLabs Gebruiker
-
ds23man
- MfbLabs Gebruiker
Op naar de volgende twee, dan kan je wat zeggen over de betrouwbaarheid van mijn productieproces. 
De Sapman
- Rene_N
- MfbLabs Gebruiker
Hier al iets over gehoord?RMSAcoustics schreef: Nog maar even terugkomen op het issue met de programmeerbaarheid.
Ik heb contact met AD en het lijkt erop dat het software is. Hopelijk dat we eruit komen.
Op twee fronten gaat het al mis.
Een identiek schema waarbij ik alle ingangen via "adders" combineer werkt wel met de 1772 op 192 kHz maar niet op de 1777 op 768 kHz of 193 kHz.
Bij de 1772 gebruik ik de parametric equaliser om het filter te programmeren wat handig is omdat je grafisch meteen het effect ziet.
Ik kan daar zonder problemen 10 biquads in zetten.
Bij de 1777 gaat het al mis bij 2 biquads. De man van AD kwam met de oplossing.....Elke biquad in een aparte parametric equaliser module zetten. F.K
Dan kan je dus niets grafisch bekijken.
Het kan zomaar zijn dat die jongens de software/comiler niet voor elkaar hebben maar ze stribbelen wat tegen.
Als het niet gaat werken hebben we er weinig aan. Al kan je wel een filter maken via cascading.
Wordt vervolgd.
Rob
Groet René
PS Goed werk Gerhard, wat een hoop zen momentjes!
-
ds23man
- MfbLabs Gebruiker
- RMSAcoustics
- MfbLabs Gebruiker
- Contacteer:
Mijn evaluation board is onderweg naar de USA omdat het lijkt dat er echt iets fout mee is. Het is oa niet mogelijk de eeprom te programmeren. Mijn contact heeft veel geprobeerd en deels hielp dat maar op een gegeven moment werkte een file van hem bij mij anders dan bij hem.Rene_N schreef:Hier al iets over gehoord?RMSAcoustics schreef: Nog maar even terugkomen op het issue met de programmeerbaarheid.
Ik heb contact met AD en het lijkt erop dat het software is. Hopelijk dat we eruit komen.
Rob
Verder blijken beide chips 1772 en 1777 wat kuren te hebben met het combineren van meerdere "add" functies die nodig zijn om de ingangssignalen te middelen. Die blijken zowel meerdere instructies (3per keer) als vrij veel geheugen in beslag te nemen en gain cellen die het resultaat door twee of drie delen om te middelen worden bij het compileren gecombineerd over het hele traject ipv sequentieel afgewerkt, zodat er wat ongein bij het afronden ontstaat. Eigenlijk moet je een DSP geheel in machinetaal programmeren om het onderste uit de kan te halen. Een grafisch programma als Sigmastudio probeert de code te optimaliseren maar doet daar soms dingen die niet handig zijn in een speciaal geval.
Ik wacht even af tot mijn contact mijn bord getest heeft en me een nieuwe stuurt, al is Gerhard waarschijnlijk sneller......
Rob